gospodarska zona
kontakt

IZVIĐAČKI LJETOPIS - KONAČNI
Utorak, 21.07.2015.

Naš ljetopis započinje 11. srpnja, odlaskom u Omiš, u odmaralište na samom ušću Cetine, inastavlja se ovako:

Prvi dan, 11.7.

Nakonneprospavane noći, u jutarnjim satima stigli smo u Omiš. Iskrcali se ismjestili pa prionuli obilnom doručku, a potom krenuli na prvo kupanje.Poslijepodne smo proveli u kupanju i igrama na plaži. Večer je obilježena odlaskomu grad, zabavni park, i zvucima klapske pjesme uz obavezan sladoled s kojim smozavršili naš izlazak.

Drugi dan, 12.7.

Započeli smodan ustajanjem i doručkom. Jutarnje aktivnosti bile su nam boćanje iklikeranje, obavili smo i kupanje koje je trajalo nešto duže nego jučer. Kaonajstariji sudionici ovog kantovanja djecu smo počastili sa dobrim nedjeljnimručkom. Ugodno poslijepodne proveli smo u igranju i druženju. Obaveza nam jenapomenuti da je Josip Džaja pobjedio Kaju u boćanju. Vučići su proveli večeruz gledanje filmova dok su stariji šetali gradom.

Treći dan, 13.7.

Prijepodnevneaktivnosti Patrole su provele u crtanju skice terena dok su Vučići za tovrijeme imali likovnu radionicu u kojoj su izrađivali akvarij. Uslijedilo jekupanje, ručak i obavezni popodnevni odmor. Poslijepodnevne aktivnosti bile supredviđene za crtanje skice pod kutem i određivanje azimuta dok je naše Vučićeiznenadio poštar koji im je dostavio pisma njihovih roditelja. Zatim su ponovnouslijedile morske aktivnosti sa neizostavnim slavonskim kolom

"Kalendari". Nakon večere uputili smo se ponovno u obilazak grada ilunaparka te nezaboravnog noćnog kupanja.

Četvrti dan, 14.7.

Današnji dan mnogima će ostati u sjećanju jer su se neki po prvi puta, a neki i više putaiskušali u prvom djelu vještarstva kurir, tj. gladovanju. Prijepodne su Patroleradile minsko polje, a Vučići radionicu. Nakon ručanja pojedinaca i kruljenjapraznih želudaca ostalih, pošli smo na popodnevni odmor, zatim su uslijedilemorske aktivnosti jer je bilo prevruće za turnir u nogometu. Gladovanje dovečere izdržala su dva Vučića: Lucija Džaja (OI Vinkovci) i Antun Novoselac (OISuvara), ovim putem im čestitamo. Nakon večere posjetila nas je lokalna tvpostaja "PIRATV" sa svojim putujućim reporterom kapetanom Kukom, Malomod kamere, gospođicom Stakleno Oko i Malom od tona, gospođicom Produžena Ruka.Večer smo završili kahootanjem uz pomoć pametnih telefona, te odlaskom u grad.

Peti dan,  15.7.

U petom danu nastavili smo s drugim dijelom polaganja vještarstva kurir, tj. šutnjom.Pojedinci su izdržali cijelih četiri minute, jedino je jedna članica izdržalado kraja (Dunja Išćić, OI Suvara), te joj ovim putem čestitamo. Ostali su seprijavili za sljedeći dan tj. drugi pokušaj. Nakon doručka, u prijepodnevnimsatima, posjetili smo kulu Peovicu/Mirabellu. Poslije ručka i odmora, svi susudjelovali u gusarskoj radionici na kojoj su izrađivali kostime tj. maske zagusarsku večer. Jedan dio ekipe zatim je pošao na kupanje dok su Adrian, Filipi Luka pekli roštilj za cijelu ekipu.

Šesti dan, 16.7.

Danas nakon doručka započeo je i drugi pokušaj polaganja šutnje te smo se u tišini uputili

do mosta na Cetini gdje nas je dočekao brodić s kojim smo plovili Cetinom do Radmanovih

Po povratku s plovidbe dovršili smo naše radionice, a nakon kupanja i večere uslijedile su

kratke gusarske igre u kojima su članovi prezentirali svoje uratke. Na kraju našeg dana jedino

je jedan član uspio izdržati da ne progovori Mario Lombarović, OI Suvara) te i njemu ovim

putem čestitamo, a Mario nam osim šutnje polaže i gladovanje, tako da ćemo vidjeti hoće

li izdržati do sutra ujutro (ako nam ne orobi hladnjak noćas).

Sedmi dan, 17.7.

Na rano jutro prije obilaska Splita, Mario i Edi nam nisu oborili hladnjak, te su položili gladovanje,

čestitamo im. U Splitu smo obišli razne povijesne znamenitosti (Dioklecijanovu palaču,

Crkvu sv. Duje, središte grada Splita, Narodno kazalište i ono najvažnije za djecu stadion

Hajduka - Poljud) unatoč suncu i jakoj vrućini vratili smo se zadovoljni našem domu.

Poslijepodnevne aktivnosti iskoristili smo u kupanju i zabavi, a večer u obilasku grada.

Osmi dan, 18.7.

Pretposljednji dan započeli smo trećim pokušajem "šutnje". Nakon uobičajenih morskih

aktivnosti i večere pošli smo na moto i BMX stand show, a po povratku iz grada slijedio je party

iznenađenja povodom proslave rođendana Eugena, Bete i Šefike. Također čestitamo Filipu,

Adrianu, Šefiki, Luki, Malom Zoki, Ediju i Eugenu na uspješno položenoj "šutnji"

Deveti dan, 19.7.

Osvanuo je i ovaj žalostan dan. Dan kada završava ovo prekrasno putovanje. Danas smo

svo vrijeme iskoristili za kupanje, pojedinci su polagali "plivača", a nakon strogog odmora

spremili smo svoje stvari i još po posljednji puta otišli u grad.