gospodarska zona
prostorni plan
program ukupnog razvoja
kalendar dogadjanja
foto galerije
otocki list
otocko proljece
otocki virovi
suvara
spot suvara
turistička zajednica
početna
kontakt

ODRŽAN PRVI FORUM NA TEMU : „ ULOGA AUTOHTONIH PROIZVODA U RAZVOJU RURALNOG TURIZMA“
Subota, 10.05.2008.

   U Otoku je 10. svibnja održan prvi forum : Uloga autohtonih proizvoda u razvoju ruralnog turizma“. Forum je organizirao Poljoprivredni fakultet Osijek pod pokroviteljstvom Ministarstva poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja i Vukovarsko – srijemske županije.

Forum je okupio predstavnike Ministarstva poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja, Poljoprivrednog fakulteta Osijek, Gradskog poglavarstva Otoka, predstavnici Udruga, proizvođači autohtonih proizvoda, obiteljskih gospodarstava i ostali zainteresirani sudionici.

 

   Cilj foruma je povezati proizvođače autohtonih proizvoda s turističkim i hotelijerskim djelatnicima i na taj način osigurati siguran i kvalitetan plasman proizvoda kupcima i turistima, kao i doprinijeti bržem razvoju ruralnog područja. Također, želja organizatora je upoznati širu javnost s tradicijskim proizvodima pojedinih hrvatskih regija i očuvanje nacionalnog identiteta Republike Hrvatske.

 

   Nakon uvodnih govora gđe Karmen Sinković iz MPRRR-a, dekana Poljoprivrednog fakulteta Osijek Vlade Guberca i otočkog gradonačelnika Josipa Šarića skup se nastavio raspravom  na teme : „Autohtoni proizvodi , 100% hrvatski proizvodi“, „Tržište autohtonih proizvoda“ i „Uloga medija u promociji enogastronomije, kulturne baštine, tradicije i nacionalnog identiteta“.

 

   Kako je istaknuto prilikom rasprave proizvođači trebaju pomoć Ministarstva poljoprivrede prilikom registracije  zaštite autohtonih proizvoda jednom od oznaka : oznakom izvornosti, oznakom zemljopisnog podrijetla i oznakom tradicijskog ugleda. Cilj Ministarstva poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja kao i proizvođača jest pridonijeti konkurentnosti poljoprivrednog sektora, poticanje prodaje putem marketinških aktivnosti na domaćem turističkom tržištu što ima izravan utjecaj i na ukupni razvitak ruralnih područja iz kojih ti poljoprivredni proizvodi dolaze.




Povratak na prethodnu stranicu