Služba - Tajništvo grada
U Službi – Tajništvu Grada obavljaju se sljedeći poslovi:
- organizira aktivnosti gradonačelnika,
- koordinira njegove odnose s javnošću,
- koordinira medijsku promidžbu Grada,
- obavlja poslove protokola,
- organizira rad sa strankama gradonačelnika,
- obavlja poslove prava na pristup informacijama,
- obavlja poslove u svezi uređivanja web stranice Grada i uređivanja društvenih mreža Grada, promoviranja na javnim portalima, on – line komunikaciju s građanima,
- obavlja stručne i administrativno – tehničke poslove u svezi rada Gradonačelnika i Gradskog vijeća i njihovih radnih tijela, ponajprije pripremu i održavanje potrebnih sjednica,
- obavlja poslove redakcije i službene objave akata,
- obavlja poslove u svezi provedbe izbora, uključujući i tijela mjesne samouprave,
- drugi poslovi vezani uz neposredno sudjelovanje građana u odlučivanju u lokalnim poslovima od neposrednog i svakodnevnog utjecaja na život i rad građana,
- obavlja poslove pisarnice, arhive, održavanja radnih prostorija Grada i drugih prostora u vlasništvu odnosno na korištenju Grada,
- obavlja poslove održavanja i korištenja vozila u vlasništvu i na korištenju Grada,
- poslovi vezani uz informiranje građana i drugih tijela o radu Gradonačelnika i Gradskog vijeća, upravnih tijela, trgovačkih društava i ustanova u vlasništvu Grada,
- poslovi vezani uz održavanje i unapređenje informatičkog sustava gradske uprave, i poslovi vezani uz korištenje službenih fiksnih i mobilnih uređaja u vlasništvu Grada,
- zaštita digniteta Domovinskog rata kroz naročitu brigu o braniteljima, stradalnicima Domovinskog rata i braniteljskim udrugama,
- poslovi vezani uz suradnju s vjerskim zajednicama,
- razmatranje predstavki i pritužbi građana na rad tijela Grada Otoka,
- poslovi vezani uz zaštitu osobnih podataka,
- poslovi vezani za zaštitu potrošača,
- poslovi vezani uz suradnju s gradovima prijateljima i partnerima u zemlji i inozemstvu,
- zaštita mladih kroz suradnju sa Savjetom mladih i drugim udrugama koje se bave problematikom mladih,
- poslovi vezani uz izradu prijedloga javnih potreba u kulturi, odgoju i obrazovanju, sportu, s financijskim planom i drugih općih akata u područja kulture, odgoja i obrazovanja, predškolskog odgoja i poslovi praćenja izvršenja istih,
- praćenje stanja u kulturi, odgoju i obrazovanju, sportu i predlaganje mjera i drugih aktivnosti za unaprjeđenje istih,
- briga o djeci, odgoju i osnovnom obrazovanju,
- briga o pripadnicima treće životne dobi,
- poslovi vezani uz kulturu i ustanove u kulturi,
- osiguravanje sredstava za zadovoljenje potreba u kulturi, športu i tehničkoj kulturi te poticanje sponzorstava i donacija za poboljšanje standarda u kulturi, sportu i tehničkoj kulturi,
- praćenje i unapređenje rada udruga građana i civilnog društva na području kulture i tehničke kulture, sporta, obrazovanja, zaštite okoliša i drugog područja,
- organiziranje manifestacija, koncerata i društvenih događaja
-poslovi zdravstva
- obavlja i druge poslove sukladno posebnim propisima.
Pročelnik službe: Mirko Martinović, prof.
Djelatnici u službi:
-
Gordana Draženović – referent poslova gradonačelnika
-
Agneza Novoselac, bacc. oec. – stručni suradnik za poslove gradonačelnika i opće poslove - tajnik
-
Marija Vuković, mag. iur. – viši savjetnik za samoupravu i opće poslove
-
Ivana Šajfar, bacc. admin. publ. – stručni suradnik za samoupravu i opće poslove
-
Gordana Sluganović, Ružica Matanović, Marija Mareljić – namještenice
Upravni odjel za financije i gospodarstvo
U Upravnom odjelu za financije i gospodarstvo obavljaju se sljedeći poslovi:
- kreiranje i koordiniranje dugoročne financijske politike kroz izradu prijedloga proračuna za iduću godinu, te projekcije proračuna za naredne godine i nadzor nad izvršenjem proračuna, kao i izrada izmjena i dopuna proračuna, izrada Odluke o izvršavanju proračuna, nadzora njegovog izvršenja, izrada polugodišnjeg i godišnjeg izvještaja o izvršenju proračuna i drugi financijski poslovi za potrebe Grada Otoka,
- izrada uputa i smjernica za izradu prijedloga proračuna i financijskih planova proračunskih korisnika,
- izrada plana rashoda i izdataka upravnih tijela i kontrola izvršenja istih i vođenje propisanih evidencija,
- knjigovodstveno evidentiranje prihoda i primitaka, rashoda i izdataka proračuna i upravnih tijela,
- vođenje računovodstva proračuna i izrada potrebnih financijskih i drugih izvještaja,
- praćenje financijskog stanja, planiranja likvidnosti proračuna prema novčanom toku prometa te predlaganje mjera za poboljšanje financijske likvidnosti proračuna,
- poslovi vezani uz gradsku riznicu kada se ista ustroji,
- poslovi vezani uz sustav unutarnjih kontrola i fiskalnu odgovornost,
- poslovi vezani uz popis duga, izdanih jamstava i zajmova te izvještavanje Ministarstva financija i poslovi vezani uz dobivanje suglasnosti za zaduživanje i davanje jamstava te vođenje evidencije o istim,
- knjigovodstveno evidentiranje imovine i obveza grada i izrada bilance dugotrajne imovine,
- poslovi platnog prometa,
- obračun plaća i ostalih naknada,
- poslovi fakturiranja prihoda i praćenje naplate istih,
- briga o pravovremenoj naplati potraživanja i prihoda, te poslovi prisilne naplate potraživanja ako nisu u nadležnosti drugoga upravnog tijela,
- poslovi vezani uz utvrđivanje obveznika svih vrsta gradskih prihoda,
- izrada svih financijskih izvještaja prema nadležnim institucijama sukladno posebnim propisima,
- obavljanje stručnih poslova vezanih uz gospodarstvo i fondove Europske unije,
- obavljanje analitičko – planskih poslova vezanih za stanje i razvoj gospodarstva, izrada programa potpore i praćenja njihovog izvršenja radi unaprjeđenja gospodarstva i poljoprivrede,
- praćenje stanja i poduzimanje aktivnosti na ostvarivanju uvjeta za razvoj strateških grana i investicijskih ulaganja,
-izrada kratkoročnih, srednjoročnih i dugoročnih razvojnih planova,
- priprema i predstavljanje projekata od interesa za Grad s potencijalnim domaćim i stranim ulagačima,
- izrada i provedba programa poticanja razvoja gospodarstvo i ruralnog razvoja te ugostiteljstva i turizma,
- poticanje razvoja Poduzetničke zone i upravljanje Poduzetničkim inkubatorom
- organiziranje manifestacija iz područja poduzetništva, ruralnog razvoja i turizma, poticanje i pomoć poslovnim subjektima u sudjelovanju na manifestacijama izvan Grada Otoka,
- izrada i ažuriranje registra nekretnina, kao i izrada plana upravljanja imovinom u vlasništvu Grada Otoka, uz upis nekretnina u zemljišne knjige,
- poslovi vezani uz prirodne nepogode,
- obavlja i druge poslove sukladno posebnim propisima.
Pročelnica: Marija Čolaković, dipl. oec.
Djelatnici u odjelu:
-
Željka Ivančević – referent računovodstva
-
Gordana Štifić – referent naplate prihoda
-
Ana Zvonarević, mag. oec. – viši savjetnik za proračun i financije
-
Ivan Šilović, mag. oec. – viši stručni suradnik za gospodarstvo i financije
-
Marina Knežević, bacc. oec., - viši referent za poslove financija i proračuna
Upravni odjel za komunalno gospodarstvo, poljoprivredu i pravne poslove
U Upravnom odjelu za komunalno gospodarstvo, poljoprivredu i pravne poslove obavljaju se sljedeći poslovi:
- poslovi zastupanja Grada pred pravosudnim, upravnim i drugim tijelima i institucijama,
- poslovi vezani uz službeničke odnose službenika i namještenika u Gradu Otoku, a naročito provođenje postupka prijema u službu te izradu pojedinačnih akata za službenike, namještenika i dužnosnike,
- poslovi vezani uz jednostavnu i javnu nabavu za potrebe Grada Otoka,
- imovinsko – pravni poslovi te suradnja s nadležnim ministarstvima i drugim institucijama,
- koordinacija i izrade i praćenje izvršenja plana i programa zaštite od požara, civilne zaštite i zaštite na radu sukladno posebnim propisima,
- poslovi vezani uz financiranje i nadzor provedbe programa iz područja socijalne skrbi koji su usmjereni na pomoć socijalno osjetljivim i ugroženim skupinama građana, a naročito izrada pojedinačnih akata o ostvarivanju prava iz socijalne skrbi te poslovi evidencije tih prava i izrada potrebnih izvješća,
- praćenje rada i pružanje pravne pomoći ustanovama u realizaciji programa,
- izrada i provedba programa raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu Republike Hrvatske na području Grada Otoka, briga o zemljištu u vlasništvu Grada Otoka, i praćenje stanja u području poljoprivrede,
- gospodarenje i provođenje mjera i aktivnosti zaštite poljoprivrednog zemljišta te poslovi praćenja stanja i evidencija poljoprivrednog zemljišta,
- provedba svih vrsta komunalnih djelatnosti sukladno zakonu koji uređuje komunalno gospodarstvo, vode i ceste te izrada prijedloga odluka i drugih akata iz područja komunalnog gospodarstva, vodnog gospodarstva i prometa,
- izrada planova i programa održavanja i izgradnje komunalne infrastrukture,
- koordinacija izrade tehničke dokumentacije za investicijske objekte komunalne infrastrukture i objekte održavanja komunalne infrastrukture,
- poticanje mjera energetske učinkovitosti i obnovljivih izvora energije kod objekata i uređaja komunalne infrastrukture,
- pribavljanje svih potrebnih dozvola za izgradnju komunalne infrastrukture,
- aktivnosti vezane uz izgradnju objekata i uređaja komunalne infrastrukture kao i koordinacija izvođenja radova održavanja i izgradnje komunalne infrastrukture,
- aktivnosti vezane uz izgradnju, rekonstrukciju i održavanje objekata i uređaja komunalne infrastrukture i za izgradnju i održavanju javne rasvjete, javnih zelenih površina i opreme na javnim površinama,
- koordiniranje aktivnosti sa Vranjevo d.o.o. za komunalne djelatnosti, razvojnom agencijom i drugim nadležnim tijelima u provedbi programa građenja i održavanja komunalne infrastrukture, praćenje namjenskog utroška proračunskih sredstava, sredstava iz državnog proračuna i fondova Europske unije u provedbi tih programa
- organizacija komunalnog i poljoprivrednog redarstva na području Grada Otoka,
- utvrđivanje obveznika i donošenje rješenja u upravnom postupku za naplatu komunalne naknade, komunalnog doprinosa i drugih naknada i provođenje prisilne naplate iz svoga djelokruga rada,
- praćenje stanja u prostoru, priprema akata u vezi praćenja stanja u prostoru, priprema i i praćenje izrade dokumenata prostornog uređenja, praćenje ostvarivanja dokumenata prostornog uređenja, vođenje dokumentacije u prostoru te drugi upravni i stručni poslovi prostornog planiranja,
- gospodarenje poslovnim prostorom u vlasništvu Grada, vođenje evidencije poslovnih prostora i zakupnika i izrade programa gospodarenjem poslovnim prostorom u vlasništvu Grada s ciljem poticanja gospodarstva,
- poslovi prometa na području Grada Otoka,
- praćenje i analiziranje stanja u području zaštite okoliša, briga o zaštiti okoliša i postupanju s otpadom, izrada izvješća, programa, planova i stručnih podloga iz područja zaštite okoliša i gospodarenje otpadom,
- organiziranje poslova zbrinjavanja napuštenih i izgubljenih životinja,
- obavlja i druge poslove sukladno posebnim propisima.
Pročelnik: Stjepan Abramović, dipl. iur.
Djelatnici u odjelu:
1. Marko Tadić, dipl. iur., zamjenik pročelnika
2. Matea Pole, mag.iur. – viši savjetnik za komunalno gospodarstvo i javnu nabavu
3. Dijana Grgić, mag.admin.publ. – viši stručni suradnik - komunalni redar
4. Marija Širić, mag.admin.publ. – viši stručni suradnik za poslove komunalne naknade i poljoprivrede
5. Biljana Jelinić, mag.admin.publ. - stručni suradnik za poslove socijalne skrbi
6. Zlatko Matanović – komunalni izvidnik
RADNO VRIJEME GRADSKE UPRAVE: PON-PET
7:30 – 15:30 sati
Stanka: 11:00-11.30